premium wordpress themes

+40735750565

Luni - Vineri: 09.00 - 19.00

Disponibil oricand

Facebook

Twitter

SERVICII LA DISTANTA

Necesitatea implementarii unui sistem activ la distanta a reiesit atat din faptul ca foarte multi cetateni romani isi desfasoara activitatea in cadrul spatiului economic al Uniunii Europene si nu numai, avand nevoie de informari si consultari cu privire la legislatia romana, neputandu-se deplasa din motive lesne de inteles la sediul cabinetului, dar si din faptul ca acestia au fost actionati in instanta in Romania si au nevoie de aparare in cadrul litigiului sau doresc initierea unei actiuni judecatoresti.

 

Pentru solutionarea acestui tip de cereri, ne-am structurat activitatea in doua pachete de informare, reprezentate de consultanta telefonica, respectiv, consultanta pe e-mail sau servicii de curierat, ori alt mijloc de comunicare scrisa.

 

Consultanta telefonica se realizeaza ca si o consultanta initiala, folosind acelasi mecanism, diferenta fiind ca prezenta fizica a clientului in cabinet este inlocuita cu cea virtuala. Consultanta telefonica se realizeaza in baza unei programari prealabile, durata minima fiind de o ora, onorariul stabilindu-se telefonic, urmand a fi achitat prin mijloace de plata la distanta, anterior efectuarii consultatiei.

 

Principalul factor in baza caruia va fi stabilit onorariul il reprezinta natura spetei, fiind permis un numar nelimitat de intrebari, iar la momentul la care se va implini durata convenita si achitata pentru consultatie, sistemul va deconecta, automat, participantii la convorbire.

 

Consultanta pe e-mail sau prin alte mijloace de comunicare scrisa are valoarea unei consultante aprofundate, diferenta fiind ca inscrisurile ce urmeaza a fi verificate, studiate si explicate, vor fi trimise prin e-mail sau printr-un alt mijloc convenit, urmand ca onorariul sa se stabileasca dupa trimiterea documentelor, in functie de aceleasi criterii avute in vedere la capitolul consultanta aprofundata, fiind comunicat clientului inainte de elaborarea opiniei juridice, in vederea acceptarii acestuia si se va achita anterior emiterii acestei opinii sau a solutionarii solicitarii exprimate.

 

Criteriile care stau la baza calculului onorariului sunt strans legate de numarul documentelor care trebuie studiate, de numarul capetelor de cerere formulate si, in mod special, de constrangerile de timp impuse de catre client.

 

De asemenea, cabinetul nostru ofera o gama larga de servicii pentru cetatenii romani aflati in strainatate, precum si pentru cetatenii straini, cum ar fi:

 

  • reprezentarea in fata organelor fiscale (ANAF) in vederea depunerii unor declaratii, depunerii si ridicarii de inscrisuri, precum si elaborarea, depunerea si sustinerea unor contestatii, obtinere cazier fiscal, etc;
  • solicitare si obtinere cazier judiciar.
  • reprezentarea in fata instantelor judecatoresti, a birourilor notariale, a executorilor judecatoresti, precum si a altor institutii.
  • obtinere legalizare si apostilare documente, recunoastere hotarari straine.
  • solicitare si obtinere date cu privire la cetatenie, consultanta, intocmire si depunere dosar dobandire/redobandire cetatenie romana.
  • solicitare si obtinere dovada resedintei/domiciliului din Romania, reprezentare in fata Oficiului Roman pentru Imigrari
  • reprezentare in vederea transcrierii certificatelor de stare civila, a legalizarii si a apostilarii acestora.
  • orice alt tip de servicii juridice.

 

Contractele de asistenta juridica se pot incheia la distanta in doua moduri:

1.Prin e-mail sau orice alta modalitate de comunicare la distanta care sa faca posibila semnarea de catre client a contractului.

2.Prin achitarea onorariului convenit.

3.Prin mandatarea unei terte persoane, de catre client, in vederea semnarii contractului de asistenta juridica.